O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus


A mea ai fost !

A mea ai fost, întreagă. din talpi şi pănă-n creştet:
Căci ochii tai albaştri ca zările albastre,
Ca visul, ca safirul,
Albaştri ca şi marea,
Ai mei au fost!
Într-şii mi-am îngropat iubirea,
Mi- am îngropat chiar ARTA;
În apele lor limpezi m-am îngropat,
Dar apele lor limpzi de-atunci s-au tulburat!

A mea ai fost, întreagă. din talpi şi pănă-n creştet
Caci gura ta curată ca un pahar de nuntă,
Ca lacrima de roua,
A mea ai fost!
Aroma o simt şi-acum pe buze,
Iar pururei regalei- ce o tivea pe margini
Ca un chenar de sange-
Beţia voluptaţii i-a veştejit culoarea!

A mea ai fost, întreagă, din tălpi şi pană-n creştet:
Caci părul tau de aur, subţire şi fluidic
Ca o mătase fină,
Ca un suras de toamnă,
Ca razele de lună,
Ne-a -nvaluit adesea într- o manta de abur
Într- o cascadă vie de aur în topire!

A mea ai fost, întreagă. din talpi şi pănă-n creştet

Lasă un răspuns

