O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

0_6a991_1d5ba5c7_XXXL

Suntem atât de mici
Și prietenul meu, trandafirul
Mi-a spus într-o dimineață.
În zori de zi m-am născut,
Botezat în rouă.
Am înflorit
Fericit și îndrăgostit
Sub razele sorelui.
Seara m-am închis
Și m-am trezit bătrân.

 

Totuși eram foarte frumos.
Da, eram cea mai frumoasă
Floare din grădina ta.5b79775c96aa48edcd49ea2adff_prev

“O legendă grecească spune ca trandafirul ar fi fost destinat sa fie, inca de la nastere, cea mai frumoasa floare. Zeita florilor, Chloris, a creat trandafirul din trupul unei nimfe moarte, foarte draga ei, si a vrut ca noua floare sa nu aiba pereche pe lume.”

“Zeiţa florilor”, dar şi simbolul al iubirii,

Tema trandafirului apare în tapiserie, broderie, tricotaje, dantele, ţesături, covoare, sculptură, grafică, pictură…Muzică! Numele trandafirului (Umberto Eco) devine unul din cele mai citite  romane .Maeştrii parfumieri fac din trandafir Regele Esentelor florale folosite în arta parfumeriei.beautiful_rose_d2f433397bb3fc7bbfa3ffa2f6bef551

 

Bvlgari, anume  Rose Essentielle. exprimă luxul absolut, Puritatea şi feminitatea excepţională a trandafirului.f3573baf2e00bdd1abab0437f2b57cc84.jpg

 

 

Lasă un răspuns

