O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

casa mea

Casa mea e un cantec cu acorduri ample, e o caldă melodie casa mea eu sunt sufletul din ea, ea e insaşi viaţa mea, viaţa mea cu tot ce i bun in ea.

Omul tinde intr-un fel sau altul sa introducă frumosul in viaţa lui, el inveseleşte ceea ce este trist.

00d7054EkA2

JohanMessely-TuttArt-33

1596444

Comments on: "casa mea" (11)

  1. Beautiful!

  2. Ajaytao2010 said:

    beautiful house

  3. Poza cu florile e superbă!

  4. The third one is like someone dream the painting and painted the dream. Beautiful!

Lasă un răspuns

