O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

speranţa

      • Răsai asupra mea, lumină lină, Ca-n visul meu ceresc d-odinioara; O, maică sfântă, pururea fecioară, In noaptea gândurilor mele vino. Speranta mea tu n-o lăsa …sa moară.(M.Eminescu)
      • Daruiţi credinţă,speranţă şi iubire. 

      EDERA – ***O melodie italiană frumoasă *** (Amintirile inimii)

    • … voi… speranţe pe care le-am sperat…, zâmbete şi lacrimi de-ale mele… promisiuni de fericire şi vise care au zburat… sunteţi pentru mine prima poveste crudă de iubire… pierdute totuşi… niciodată rătăcite…
    • …………….
    • Chiar şi fără noi… Totul redevine posibil… Dar amintirile nu dispar niciodată… .. Iată-le aici… Sunt mult mai puternice decât noi… Mai vii !?
    • Traiţi speranţa!
    •            (imaginea este din filmul serial Edera)
    • 3f902273aa4021690ae4beb6f574c849
    • *** una bella canzone italiana d’amore*** I ricordi del cuore
    • O săptămână plină de speranţe!
    • red

Comments on: "speranţa" (4)

  1. Serialul a fost de succes 💡 melodia … e superba !

  2. Stefania said:

    Am reascultat cu multa bucurie, cu mare emotie si incantare, melodia. Asa o fac intotdeauna, Am vazut si filmul, Edera si mi-a placut mult de tot.
    Iti multumesc din suflet, Ane pentru momentele minunate pe care le-am petrecut aici la tine.
    O seara minunata iti doresc, cu mult drag!🙂

Lasă un răspuns

