O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

O mare dragoste este de neconceput fără o mare inteligenţă; inteligenţa este egală cu profunzimea sufletului; iată de ce sufletele mari ating culmile umanismului; tot ele sunt şi mari inteligente.– citata de I.A.Goncearov

481984_565525883467440_1690449328_n

Ţi-am scris numele pe fiecare piatră
Care mi-a rănit tălpile goale
Şi strigătul lor mi-a urmărit anii !

Ţi-am scris numele în scoarţa fiecărui copac
Ce mi-a umbrit visurile
Şi blestemul lor mi-a urmărit dragostea.

Ţi-am îngropat numele în adâncurile cerului
Pentru a-l avea mereu deasupra mea.
Suprema judecată
Şi răzbunarea albastrului mi-a urmărit visurile.

e7311627

Comments on: "Numele tau – Gerge Sovu" (2)

  1. Stefania said:

    Interesant citatul pe care l-ai ales! Poezia este atât de profundă, îmi place mult, de asemenea şi imaginea este pe măsură! Mulţumesc mult, Ane!🙂

Lasă un răspuns

