O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

iubire de-o vară

 Pană nu demult actorul Gerad Butler si frumoasa Mădălina Ghenea au format un cuplu de invidiat.

              Mădălina Ghenea:  “E foarte greu să duci o relaţie cu un om la un astfel de nivel. M-am îndrăgostit, asta e tot ce pot să vă spun cu mâna pe inimă. Sunt foarte mndră de el, îl iubesc. Niciodată nu mi-am dorit să am o relaţie cu un astfel de star şi niciodată nu am vorbit despre relaţia cu Gerard. El a povestit atât de multe detalii încât eu nici nu mai am ce să spun”, a spus Mădălina Ghenea.

…şi a spus… mai mult decât trebuia🙂

480646_329735667155833_2000119656_n

Din păcate trăim într-o lume în care relaţiile  de cuplu se  consumă mai repede decât ar trebui.

482588_331270333669033_798493258_n

media_137112155284478900 Frumoasă, elegantă, rafinată!  Formau un cuplu frumos, fericit, de invidiat.

 

Lasă un răspuns

