O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Geneva

SONY DSCSONY DSC

Parc

Parc

Parc Geneva

Parc Geneva

:)

🙂

Lacul Leman

Lacul Leman

DSC00448DSC00549

 Cateva imagini din Geneva (Elvetia)

Comments on: "Geneva" (8)

  1. Stefania said:

    Foarte frumoase toate fotografiile, Ane!
    Ce panoramă frumoasă se vede din avion, eu n-am zburat niciodată cu avionul, cred că este fantastic. Cred că este foarte frumoasă Geneva! Îţi mulţumesc că ai împărtăşit cu noi, amintirile tale atât de frumoase!
    O seară minunată îţi doresc, Ane !🙂

    • Eu intotdeauna am emotii la decolarea si aterizarea avionului,depinde foarte mult de Compania Aeriana care efectueaza zborul dar, „fantastic” nu e🙂. te-am dezamagit ! Geneva este un oras extraordinar, cu multa verdeata parcuri, loc de agrement, un oras mic foarte cunoscut in lume.
      Iti doresc din suflet ca pe viitor sa calatoresti cat mai mult posibil ; inceputul e greu🙂 Noapte de vis!

      • melanietoulouse said:

        Paris si Valencia… olé!🙂 Barcelona e la 3h-drive, am fost de „n” ori…
        Noapte-buna si merci pentru popasurile-ti amicale la „playground”!🙂

  2. Și cățelul tot genovez e ?😀

Lasă un răspuns

