O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

o picătură

0_6a886_8e41e418_XXL

Mi-am luat sufletul la plimbare şi m-am prefăcut că te am lângă mine.
Şi tu te-ai prefăcut că mă iubeşti.
Aşa că ne-am prefăcut că trăim.
Ne-am căutat printre stele şi ne-am regăsit într-o picătură.
Ne-am divizat, ne-am uscat şi evaporat pentru ca mai târziu să ne regăsim din nou într-un nor Din care ne-am rupt să plutim către pământ.
L-am îmbrăţişat şi ne-am scurs într-un sărut ce ne-a aruncat în infern.
Dar era infernul nostru. Unde am ars contopiţi până la cenuşă.
Din care a trebuit să mă ridic şi să te caut din nou.
Te-am căutat la Apus pentru că acolo am reuşit să îmi găsesc gândurile, trăirile, nemurirea…
Dar tu ai ales Începutul şi te-ai ascuns într-o picătură de rouă pe o frunză tânără, în soarele dimineţii.
“Fotosinteză plăcută!” ţi-am urat şi am fugit să mă caut printre aştri…
De unde am privit înapoi la tine.
Te-ai ascuns după Luna când eu eram deja printre Stele!
Iar Soarele râdea de mine. Pentru că el îţi arătase umbra!  Gregory Hill

„Azi, ştiu că în lumină există şi umbre şi că fericirea e uneori dureroasă”

1-be_my_autumn_by_cat_woman_amy-dev

 

Comments on: "o picătură" (17)

  1. O postare excelenta pentru zile ca cea de azi !
    Emotii !😉
    Foarte frumos!

    Te pup, Ane!🙂

  2. Iar am ramas ganditoare…”Iar soarele radea de mine . Pentru ca el iti aratase umbra !”
    Cata profunzime, cat adevar in fata noastra . Multumesc si iar iti spun cat de minunata esti!

  3. Superbe versurile, Ane! Foarte frumoasă combinaţie ai făcut între versuri şi imagini. Îmi place foarte mult postarea ta! Îţi mulţumesc!
    O noapte liniştită îţi doresc, Ane şi-un week-end de vis!
    Te îmbrăţişez cu mult drag!🙂

  4. Frumoase versuri. Prima imagine m-a dus cu gândul la zilele acelea dintre primăvara și vară ^_^ .

  5. Buna seara
    ” Viataoperadearta ” !
    Frumoase versuri !
    Daca tot vorbim de VIATA,
    pe 26/09/2013 ora 14.25 ‘,
    a aparut o NOUA VIATA !!!
    ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/ )
    O seara frumoasa !
    Cu stima,
    Aliosa.

  6. You always have such beautiful images on your page!

  7. You always have such beautiful images on your site!

Lasă un răspuns

