O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

In memoriam

*** Actorii Irina Petrescu şi Adrian Pintea sunt “steluţe” prin ceruri! ***

Cei doi s-au îndrăgostit la începutul anilor ’80, atunci când Pintea interpreta rolul din “Iancu Jianu” şi era asaltat de admiratoare. Dragostea lor a fost puternică şi frumoasă, motiv pentru care în momentul în care s-au despărţit, iar Pintea s-a căsătorit cu o altă feme; cei doi au rămas prieteni.

De-as afla ca te-am pierdut,
Marea am sa o ascult,
Sa îmi spuna de-am gresit, cândva…

De-as vedea ca ai plecat,
Valuri mari as invoca,
Sa îmi poarte amintirea ta,
Ore-n sir sa te privesc,
Când adormi eu ma trezesc.

UN CER PENTRU DOI

http://webcultura.ro/adrian-pintea-sper-cu-toata-fiinta-mea-ca-visurile-romanilor-sunt-drepte-si-limpezi/

Comments on: "In memoriam" (4)

  1. Foarte frumos gestul tău, Ane, de-a le aduce un omagiu Irinei Petrescu şi lui Adrian Pintea. Când am auzit vocea lui, Adrian, am lăcrimat. Îmi pare rău că a trebuit să plece când mai avea atâtea de oferit!
    Ai o seară lină, Ane!🙂

Lasă un răspuns

