O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Frumuseţe de toamnă

A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva,
Cu umbra unui copac sau mai bine…

 Cu umbra ta  (N. Stanescu)

Jessilyn Park -  Symphony of the Soul - Tutt'Art@ (4) (1)

ROUGE

DSC_0185

dfaacce4a1dft

toamna

Comments on: "Frumuseţe de toamnă" (10)

  1. More simply lovely images, and a wonderful song.🙂 Ellie Goulding is a talented song writer.

  2. E atât de blândă toamna aici la tine, Ane. O încântare atât pentru ochi, cât şi pentru suflet.
    Îţi mulţumesc, Ane. Ai o noapte lină!🙂

    • Multumesc, Stefania pentru comentariu. Tot ce este frumos, adevărat si sincer are o mare foarte mare influenta asupra noastră.xoxoxo

  3. P.S. am tot uitat sa te-ntreb: de ce “Your comment is awaiting moderation.”?… – din moment ce m-ai aprobat… merci d’avance pentru “luminare” si o seara placuta!🙂

  4. j’adore tes couleurs…🙂 ah, Nichita… l-am cunoscut când eram studenta, via prieteni de-ai parintilor mei, RIP… am fost „tetanizata” de emotie, când m-a întrebat:”Mela, de ce-ti sunt ochii verzi, culoarea wagnerianelor motive?…” – prietenii îl averitzasera ca-l adoram pe Minulescu!🙂
    – – –
    bonne soirée et bisous!🙂

    • ai ochii verzi🙂 se intalnesc rar si sunt frumosi ! si mi-e imi plac poeziile lui Nichita, Minulescu love🙂
      De ce-ţi sunt ochii verzi –
      Coloarea wagnerianelor motive –
      Şi părul negru ca greşeala imaculatelor fecioare?
      De ce-ţi sunt buzele pătate de violete trecătoare?
      O seara excelenta,Melanie! bisous🙂

      • credeam ca te-ai prins de mult c-am ochii verzi, doar m-ai vazut în poze…🙂 si paru’ saten-deschis, nu m-am vopsit niciodata, ma amuz sa-mi fac des mèches = suvite now and then…🙂
        – – –
        deci: de ce “Your comment is awaiting moderation.”?… – din moment ce m-ai aprobat, please?… merci d’avance!🙂

        • ..nu m-am „prins” Melanie🙂 o sa fiu atenta pe viitor sa vad daca sunt verzi ochii tai :)Imi place naturaletea si simplitatea, sa o admir..daca e frumoasa.O zi inspirata!

Lasă un răspuns

