O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

shadows

Mulţumesc soarelui care apare printre norii negri, notelor muzicale care-mi luminează tăcerea, trandafirului care-mi oferă parfumul lui..,  zâmbetul care-mi luminează fata, viselor care îmi deschid noi orizonturi. Mulţumesc pentru darurile pe care le-am primit; dorinţa de a adăuga pasiune, puterea de a admira tot ce e frumos , adevarat;  arta, creativitatea care reinventează viitorul, puterea de a iubi, a ierta ..

roses 3

“Ştiinţa nu ne-a învăţat încă dacă nebunia este sau nu sublimul inteligenţei.“E.A.Poe

Un vis în miez de vis. E.A.Poe

(A dream within a dream)

Un somn profund şi-n ochi deschis,
Un vis în miezul altui vis

Pe-un ţărm de amar şi chin
Am adunat în mâna
Nisip de aur fin;
Oare o să-mi rămân

Un bob măcar să ţin?

Să fie tot ce ne e scris
Un vis în miez de vis?

Justyna Kopania

Comments on: "…" (4)

  1. Mélanie said:

    Anne, je suis cartésienne, tu sais…🙂 am zâmbit la citatu’ lu’ E.A. Poe pen’ca e(ra) „capricorn” de ianuarie, ca mine…🙂
    – – –
    merci pour tes haltes à mes posts & une excellente soirée…<3

    • 🙂, ..articolele de pe blogul tau sunt interesante, elemente interesante, poposesc mai mult🙂 , je t’embrasse.

  2. Oare unde ne aflam atunci cand dormim ? Este timpul in care nu stim nimic despre existenta noastra , nimic despre noi …suntem ca un telefon pus la incarcare.. ..doar ipoteze ..Si ce este visul ? Adevarul se afla aici sau visul este adevar ? Unde se afla realul ?
    Sa fie tot ce ne e scris
    Un vis in miez de vis ?
    Gandesc deci exist ?
    Multumesc ane …oamenii treziti gandesc sau doar traiesc intr-o vesnica contemplatie ?

    • Cu certitudine oamenii treziti sunt cerebrali, gandesc, „gandesc deci exist” Descartes.Visele raman vise..:) Multumesc mult pentru comentariu, l-am inteles🙂 O seara de vis!

Lasă un răspuns

