O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

nostalgie

Paradisurile sunt, probabil, totdeauna pierdute. Singura care e eternă e nostalgia lor. Octavian Paler

nostalgie

roses

painting 2

Nici nu-mi mai amintesc de ce plângeai.

Poate doar aşa, de tristeţea amurgurilor.
Ori poate de drag
şi de blândeţe.
Nu-mi mai amintesc de ce plângeai.

Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam.”
photo

Comments on: "nostalgie" (2)

  1. Superbe şi delicate sunt alegerile tale, Ane. Mi-au încântat atât privirea cât şi sufletul. Îţi mulţumesc pentru clipele minunate pe care le-am petrecut aici la tine.
    O seară lină îţi doresc, draga mea. Te îmbrăţişez cu mult drag.🙂

Lasă un răspuns

