O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Christmas Bouquet – Awards

b29083c41213

http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/12/18/christmas-bouquet-awards-ajaytao-48-nominations/

Christmas Bouquet – Awards  îl daruiesc tuturor celor care sunt în lista mea de bloguri!

Comments on: "Christmas Bouquet – Awards" (8)

  1. Buna dimineata Ane !
    Imi iarta te rog indrazneala intrebarii dar,
    eu, nu stiu daca sunt sau nu in
    ” lista ” ta de bloguri ……………
    Daca nu sunt,
    primesc si eu
    ” Christmas bouguet awards ” ?

    CRACIUN FERICIT !
    Cu respect,
    Aliosa.

    • DA, sunteti, vi-l daruiesc cu bucurie🙂 Arta de a darui te inobileaza indifferent de conditia sociala. Mirajul sărbătorilor de iarna sa va aduca zambet,emotie si multe bucurii. CRACIUN FERICIT!

  2. ….ce frumos ..multumesc scumpa mea ane …:)

  3. Stefania said:

    Felicitări pentru nominalizare, Ane! Este binemeritată!
    O zi minunată îţi doresc!🙂

  4. Ajaytao2010 said:

    thank you dear

Lasă un răspuns

