O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Cineva îmi surâde, azi vei avea o zi minunată, îmi spunea fără cuvinte, era imaginea mea în oglindă,buna dimineata soare !

avea acelaşi chip, dincolo de oglindă, vulnerabilitatea mea, care îmi crea un fior cald, plăcut, o magie.Am în mine o convingere, ceva luminos, e prezenta mea. Uneori sunt gravă ,  mai tristă. Sunt lumină şi întuneric.. Sunt ploaia rece de vară, copilul de altădată, rătăcit printre basme, nişte litere. Sunt între realitatea impusă şi autoobservare cu minus şi cu plus, intre intamplari si” miracole”.. Un miracol ce poate fi o întâmplare, care se manifestă în cele mai inflexibile minti supuse negării, ce poate dăinui în cele mai diferite forme, nebănuite. El vine atunci când crezi cel mai putin, te înconjoară, te luminează. Crezi că poţi fi  tu un miracol pentru cei din jur?!

          Nu ma judec prin ochii altora !   

Comments on: "autori,actori pe scena vietii" (14)

  1. Ştefania said:

    Foarte frumoase gândurile tale.
    „Crezi că poţi fi tu un miracol pentru cei din jur?” – mă gândesc! Poate prezenţa mea în viaţa lor să fie un miracol,… nu ştiu!
    Ai o duminică minunată, Ane! 🙂

    • Avem atâta iubire în lume , atâtea sentimente calde și sincere încât am putea fi miracole 🙂 O zi plina de tandrete si iubire, Stefania! 🙂

  2. Te iubesc ane .Da , suntem miracolele oamenilor care ne inconjoara … trebuie doar sa-ti doresti .. Lasa-ti semnatura scrisa cu nuantele curcubeului pe oriunde te-ar plimba viata ..Noi nu suntem de aici .. Infrumuseteaza-ti locul si simplifica-l pana ajunge la dimensiunea samantei de mustar ..apoi uita-te mirat la ceea ce renasti din tine insuti ..Esti minunea lumii ! Multumesc de adevar !

    • frumos mesajul tau, multumesc!!! minus „minunea lumii” sa nu exageram 🙂 O viata traita frumos atrage admiratia celor din jur. O seara de vis iti doresc!

  3. Buna seara ANE !
    Daca ziua ti-a fost minunata,
    seara trebuie sa fie perfecta
    iar noaptea linistita si-nspre zorii zilei,
    cu un vis la fel de frumos ca imaginea din oglinda !
    Multumesc pentru versurile postate pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/01/23/
    Cu stima,
    Aliosa.

  4. Ce portret frumos ti-ai desenat, in cuvinte mai mult decat inspirate. F elicitari!

  5. nu cred în miracole, cu o singura exceptie: cel al iubirii-dragostei… 🙂
    * * *
    ah, mi s-a semnalat portretu’ tau aici: 😉 wow, you’re sooo famous! 🙂

Lasă un răspuns

