O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

She’s Like The Wind

Patrick Swayze si Jennyfer Gray. Rolurile interpretate de cei doi in „Dirty Dancing” au fost apreciate de critici, iar actorul a primit pentru prestatia sa un Glob de Aur.

patrick_938bede3ac

Îngenunchează şi lasă-mă să te iubesc.

8

Comments on: "She’s Like The Wind" (15)

  1. Iubirea, sentiment sublim !🙂

    O zi frumoasa, Ane !

  2. Buna seara !
    La o asa frumoasa postare,
    Sincer , ai merita macar o floare
    Dar cum eu nu stiu floarea a o posta
    Postez videoclupul cu melodia

    O seara minunata !
    Aliosa .

    • Buna seara, Aliosa!.A darui reprezinta dovada nobletei sufletesti a unei persoane. Multumesc pentru videoclip!
      O seara excelenta!

  3. Te iubesc pe tine si arta si lumea asta cu suspansul ei cu tot …

    • ..iubirea naste-in cel iubit iubire. De fiecare data mesajele tale îmi transmit emotie si bucurie. Iti multumesc!!! O seara fericita🙂

  4. Ce frumoase sunt florile și ce plăcut este rozul acesta ! Parcă ar emana căldura🙂 .

  5. One of my favourites! Thank you!

  6. Ştefania said:

    Ce mult îmi place mie, Ane, melodia asta, She’s Like The Wind!!
    Şi mi-a plăcut enorm de mult filmul, Dirty Dancing.
    Mi-ai făcut seara mai frumoasă şi îţi mulţumesc din suflet pentru asta.
    Ai o noapte lină, Ane!:)

Lasă un răspuns

