O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Dum spiro spero

Mi-am reamintit cuvintele lui Cicero: ” Dum spiro spero ” “În timp ce eu respir, sper” Trecând printr-o perioadă de cumpănă din viaţa mea, un timp nedefinit, am înţeles de ce, speranţa moare ultima. Am înţeles ce înseamnă prietenia, ce înseamnă să simţi umărul pe care te poţi sprijini… încredere, iubire şi dăruire necondiţionata… Să iubeşti.., să visezi… , ori de câte ori realitatea şi cei din jur te vor obosi, si… să cauţi adevărata valoarea în viaţă. Fiecare mişcare a noastră este un cuvânt, limbajul fizic plin de bucurie, doar trebuie să păstrăm abilitatea de a vedea frumosul, atunci nu poţi urâ, judeca; decât să iubeşti dansul corpului care este cântecul trupului.

balerina

 

Comments on: "Dum spiro spero" (20)

  1. O postare minunată: în cuvinte ce spun multe, mișcare grațioasă și o muzică superbă (mie mi-a plăcut, am ascultat-o de câte ori am mai trecut pe aici).O zi bună !

  2. Într-adevăr, e așa bine să ai pe cineva alături la nevoie….Atunci îți poți da seama de adevărații prieteni.
    O seară minunată!

  3. ” Drum spiro spero ”
    Colbul pasilor desculti
    Stau si ma mir
    De ce oare cei multi
    Nu fac nimic
    Când sigur ar putea
    Macar asa, un pic
    Sa-ncerce a rasturna
    Corabia unui nevolnic ………….
    Dar, nu-i asa ,
    Ca-i mai simplu a valsa ?

    Multumesc pentru urari !!!🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    • Cele mai frumoase fapte sunt acelea care ajung in liniste si asteapta sa fie appreciate. O zi excelenta!

  4. Cu prețuire pentru eleganța cuvântului, a imaginii și a trăirilor transpuse, vă ofer cu drag o nominalizare:
    http://cameliaedu.wordpress.com/2014/02/12/liebster-award/

  5. ..viata ..un portativ ..do de sus pana la un alt do ..eterna muzica .
    Poţi să te plângi că tufele cu trandafiri au spini, sau poţi să te bucuri că tufele cu spini au trandafiri.
    Alege cu delicatete …
    …multumiri ane…

    • „viata este un portativ” asa este, oscilam pe portativ cu bune,cu rele,bucurii,… De trandafiri ma bucur de fiecare data🙂

  6. Ştefania said:

    Cred că momentele de cumpănă sunt, cota, la care ne descoperim cu adevărat pe noi înşine, forţa noastră şi totodată pe cei din jurul nostru şi putem vedea cine ne sunt cu adevărat prieteni.
    Minunată melodia pe care ai ales-o, dar şi graţia balerinei m-a încântat.
    Ai o noapte lină, Ane!🙂

  7. Multumesc, Ane. In seara aceasta ma relaxez eu la tine …. este exact ce am nevoie🙂

Lasă un răspuns

