O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

„Întâlnirea a două persoane e precum contactul a două substanţe chimice; dacă e vreo reacţie amândouă sunt transformate”.

flowers

 

Comments on: "Mario Frangoulis & Sarah Brightman" (16)

  1. Foarte frumoasă e melodia aleasă de tine!

  2. Ştefania said:

    Foarte frumoase alegerile tale, Ane, mi-au încântat deopotrivă, privirea şi sufletul.
    Mi-a plăcut mult ce spune, Viorel Coman, despre întâlnire.
    „Întâlnirea este mult mai mult; ea înseamnă găzduirea celuilalt în noi, ospătarea unuia din altul la agapa dăruirii de sine. Este purtarea celuilalt în noi, primirea lui în spaţiul intim al fiinţei noastre, e dansul a două eu-ri care se ating în ceea ce pare intangibil, care vorbesc fără a rosti cuvinte, care se aud chiar şi atunci cand tac, care sunt împreună chiar şi în distanţă. ”

    O seară minunată îţi doresc, Ane! 🙂

  3. Se pare că avem concepții de viață asemănătoare, cel puțin privind relaționarea, pentru că și eu am ales acest citat ca temă pentru o postare, iar comentariile mi-au dat o anumită măsură privind interesul cititorilor.
    Vă transmit gânduri bune și sper să aveți o zi frumoasă în continuare!

    http://cameliaedu.wordpress.com/2013/08/06/chimie/

    • Ma bucura coincidenta 🙂 „Intuitia este un dar sacru iar ratiunea un servitor credincios”
      O seara si noapte fericita iti doresc! 🙂

  4. Eu nu pot decat sa zambesc. Din foarte multe si variate motive 🙂
    Multumesc, Ane!

Lasă un răspuns

