O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

imaginaţia

” Imaginaţia este mai importantă decât cunoaşterea. Cunoaşterea e limitată. Imaginaţia face ocolul lumii”. Albert Einstein 

 “Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

creativity

Imaginaţia – “un spectacol sublim al umanităţii”. Curajul de a evada din realitate, “o pre vizualizare, atractivă a vieţii”, de multe ori când ajungi să o pui în practică, nu mai e nici o satisfacţie, s-a consumat odată cu imaginaţia… Ea, nu cuprinde realul, e bazată pe conștiința realului., .. nu totul este ceea ce pare a fi.

Va propun o evadare din realitate .

HOUSE-IN-THE-SKY

“Eu am fost educat de imaginaţie,
Am călătorit mereu dus de mâna ei.
Am iubit, am urât, am vorbit, am gândit totdeauna doar pentru ea” (Fernando Pessoa)

Comments on: "imaginaţia" (7)

  1. IMAGINATIA omului nu are limite !🙂
    O zi frumoasa !
    Cu respect,
    Aliosa.

  2. I like Frank Sinatra and this song. Thank you very much!

  3. ..si totusi acest miraj al vietii este fascinant ..O stea din licurici purtata in causul palmei . Cu cat ne vom indeparta de noi cu atat ne vom pierde din stralucirea tainica a luminii ..Visul unui licurici este sa straluceasca mereu , nu doar noaptea ..
    Multumesc ane , ador Strangers in the night

    • Da, ai spus frumos „mirajul vietii”, numai ca uneori trăim într-o iluzie a „vieții eterne”.Noapte frumoasa!

Lasă un răspuns

