O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

lumina şi culoare

“Atunci când n-am să mai pot iubi pe nimeni, «şi nimic»,am sa  mor.”

 Ne întrebăm adesea cine sunt eu? De fapt cine suntem noi? Suntem lumina. Nu se manifesta numai in unii dintre noi; se afla in fiecare dintre noi. Ne-am născut ca să ne manifestăm, un exemplu de manifestare frapant este dragostea.

Postarea mea e manifestarea dragostei pentru culoare, ea exprima idei, moda,arta, stil simplu, – sărbătoarea ochiului; o formă de artă pentru femei, una dintre rarele forme de exprimare în care femeile au mai multă libertate decât bărbații. 

d

b

xx

a

z

zx

m

cc

f

c

w

Comments on: "lumina şi culoare" (10)

  1. Ce postare plină de culoare! Iubesc bujorii🙂
    Să ai o zi frumoasă!

  2. Buna dimineata ANE !
    Ai o imaginatie nelimitata si un blog minunat !🙂
    Toate cele bune !
    Aliosa.

  3. Într-adevăr arta exprimă o confesiune. Imaginile pe care le-am admirat imi arată eleganță, gingășie, frumusețe și într-adevăr femeile sunt ca florile.

  4. Culorilor le-as face trup cu sunete diverse!

  5. Eleganta, frumusete, feminitate, stil.
    Minunata incantare a auzului, vazului si pentru atingerea gingasa a simturilor mele.😉

Lasă un răspuns

