O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Tango

“Norii ajung plutind în viata mea , nu pentru a aduce ploaie sau furtună, ci pentru a adauga culoare cerului meu.” 

clipa

Noaptea are propria ei judecată, aceea de a părăsi realitatea ; adorm gândurile. Mă trezesc dimineaţa, atunci când toate ferestrele dinlăuntrul sufletului meu sunt deschise. Privesc, te caut prin aer. Am o grămadă de lucruri să-ti  spun.  Unde umbli de atâta timp, străin și departe, aproape în același timp. Îl găsesc la marginea lumii, mă las înghiţită de mirajul nesfârşitului, ca într-o evadare de nicăieri. Nu e surprins când mă vede, este tandru, mai elegant, mai decent, mai amabil, mai senzual . Dăruindu-mi lumina din lumina lui…   Zâmbindu-i ca celui mai bun prieten, mă lipesc lângă el.  Doamne ce dor mi-a fost! Am răscolit lumea să ajung la tine…. Mi-e teama doar că tu, nu intelegi asta.  Simt un gol în sufletul meu, sunt doar tristă, asta-i tot.  Ai putea înţelege fără cuvinte că am nevoie de zâmbetul tău.. . Am nevoie de tine…, O clipă, să-mi adun gândurile.

Poate ca Goethe a intuit cel mai bine criteriul fericirii: „Clipă, rămâi! Eşti atât de frumoasă! „, dorința umană de iubire. Adevărata noastră identitate, rațiunea noastră de a fi se găsește în această dorință fundamentală, a spiritului uman.

   

                  Eu te privesc în ochi şi-n jur se şterg copacii.


Tango este dreptul la pereche .

TANGO

Comments on: "Tango" (7)

  1. …superb , un te du si un vino perfect intr-un dans ce-ti da fiori .
    Primavara cu iubire in suflet , ane !

  2. […] inchei cu un minunat tango special pentru sufletul tau minunat […]

  3. Ane, articolul de azi il simt ca o completare minunata a tangoului inceput undeva, candva de mine. Doar ca aceasta completare a ta este mult mai minunata!
    Mi-ai adus un zambet cald in suflet. Multumesc!

Lasă un răspuns

