O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Estetica dentară

la dentist

Estetica dentară, stomatologia de ultima oră este o formă de arta modernă. Redă zâmbetul natural şi influenţează imaginea, relaţia cu cei din jur. Un principiu medical spune:« mai bine să previi decât să tratezi ! » şi un îndemn « nu lasa pe mâine ce poţi face azi ! »

Eu l-am urmat! Urmaţi-l şi voi! În urmă cu aproximativ două luni de zile m-am programat la stomatolog.. , bine am făcut.… Presupune efort financiar;  sacrificiu. Astăzi a fost ultima zi, sunt fericită !!! . Cu toate că am beneficiat de tehnica modernă, starea de disconfort rămâne. O programare la stomatolog a durat intre 2-3 ore, cu o mică pauză. Experienţă unică.. E bine să mergi la stomatolog atunci când nu doare nimic, când doare e târziu.  Poate, v-am amintit de un control la  stomatolog.

 

 

Comments on: "Estetica dentară" (7)

  1. Ştefania said:

    Foarte bun îndemnul tău, Ane. Şi eu, merg periodic la control stomatologic şi deocamdată la acelaşi medic, sper să nu fiu nevoită să mi-l schimb.
    Ai o noapte liniştită, Ane.🙂

  2. Merg la acelasi medic stomatolog de 25 de ani dar,
    de fiecare data când merg, ma apuca
    TRISTEZA !!! 🙂 🙂 🙂

    O seara fara dureri dentare !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

  3. Indicat e să apelezi de fiecare dată la serviciile aceluiaşi stomatolog. Eu aşa fac, stomatologul meu are dosare cu toţi clienţii, cu radiografiile şi intervenţiile făcute de-a lungul timpului astfel că atunci când ajung pe la ea (că e o ea) ştie exact despre ce e vorba şi cum.

    • Ai dreptate, Dan! Este foarte important sa apelezi la serviciile aceluiaşi cabinet stomatologic. Motivele le-ai enumerat tu. O zi plăcută!

Lasă un răspuns

