O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Reflecţii

Har minunat, dulce sunet.

A venit primăvara, în sufletul tău! Tu şti cum e? Soarele străluceşte pe ploaie, ploaia cade pe soare… M-am gândit cum vreau să mă atingă picăturile de ploaie; precum clapele de pian, care să-mi creeze o simfonie muzicală acompaniata de festivalul cromatic al culorilor. Să am ochii ca de scânteie, lucind ca astrii…, de bucurie obrajii să strălucească, creierul să nu slăbească.. din cauza inimii… Să nu-mi pierd credinţa în umanitate, datorita unor picături murdare care cad peste Omenire. Exista o scânteie de bucurie care îmi dă certitudinea că ELE…, nu murdăresc, Omenirea!

picaturi

Comments on: "Reflecţii" (2)

  1. Ştefania said:

    Foarte frumos aricolul tău, Ane, mi-au mers la suflet atât cuvintele cât şi muzica lui Andre Rieu! Îţi mulţumesc mult pentru clipele de încântare.
    O seară minunată îţi doresc, Ane!🙂

Lasă un răspuns

