O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Undeva…

E greu de imaginat lumea sau arta lipsite de mister.

Grecia, Santorini

Grecia Santorini

 

De fiecare dată când stau pe o plajă frumoasă, valurile apei par să-mi șoptească multe…; ca fiecare grăunte de nisip are o poveste pe pământ, cum fiecare existenta are povestea ei…, ca din lume e necesar să aleg valorile simple…, să observ lucrurile simple.., în ele îmi voi găsi mici bucurii… Să găsesc frumosul în orice; să zâmbesc..unui străin.., să nu ma neglijez niciodată , să dansez prin ploaie, să cânt durerea.. fericirea… – Pentru ca nimeni nu condamnă infinitatea de plăceri.., nici pentru o clipă; .. că noi oamenii.., suntem invincibili!

Existenta noastră e bucurie,  luptă, comedie , ne fascinează!

Privesc viitorul cu încredere şi curiozitate; Destinul, care e o conexiune între harul divin şi efortul fiecăruia.

                           Mâine e o nouă zi și cred în miracole.

<

p style=”text-align:center;”> balerini

Comments on: "Undeva…" (6)

  1. Superbe imagini… minunata muzica…
    Foarte interesant surprinzi tu…
    Daca am înțeles bune, divinitatea are nevoie de efortul nostru, pentru a ne fauri destinul…
    Dar daca noi suntem Invincibili, înseamna ca nu avem nevoie de divinitate si destinul ei, pentru ca il faurim singuri…
    Cred ca sunt confuz… Si învins deja…

    • Noi specia umana nu suntem echilibru perfect, natura, da! Certitudinea ca noi suntem persoane superioare, ne da impresia ca suntem invincibili… Destinul ni-l facem noi, cu ajutorul harului divin, care este energie si putere. Mai esti confuz? 🙂

      • am inteles… invincibilitatea noastra este doar o iluzie… creata de o certitudine…
        destinul… desitnul… destinul meu… imi suna a chemare… oare… care-mi este???
        sunt confuz de multe ori si cand imi raspund singur la propriile-mi intrebari… asa cum ma intreba acu… fara sa-mi gasesc pe deplin destinu-mi… dar… cred ca… parte din el, este sa fac bine, sa iubesc… sa… sa… sa…

    • …uneori cred ca da! Nu suntem invincibili, atunci când rostim adevarul; ne folosim la maxim capacitatea intelectuala în a combate teorii false,… folosind puterea mintii. Prin modificarea atitudini mentale se pot schimba schimba destine, dincolo de coregrafia sociala.
      „Les grandes pensées viennent du coeur. „

  2. Foarte frumoase sunt gândurile tale, Ane. De asemenea şi videoclipul foarte frumos.
    Şi eu cred în miracole şi ele chiar se întâmplă în fiecare moment.
    O seară lină îţi doresc, Ane, iar mâine o zi aşa cum ţi-o doreşti tu să-ţi fie! 🙂

Lasă un răspuns

