O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

contraste…

Trăim într-o lume în care iubirea e o modelare de cuvinte în metafore şi fraze, care fascinează! 

Singurătate de calitate e o afirmare a sinelui, pentru că numai în liniște putem auzi adevărul cuvintelor.

Edward Cucuiel

Comments on: "contraste…" (2)

  1. Ştefania said:

    Trăim într-o lume a contrastelor, fără de care ne-am plictisi şi n-ar fi nici frumos şi parcă nici n-am simţi pulsul vieţii. Foarte frumoase alegerile tale, Ane. Îmi place foarte mult pictura, dar şi melodia pe care ai ales-o, care este una dintre favoritele mele din repertoriul lui Elvis Presley.
    O seară armonioasă şi înmiresmată îţi doresc, Ane.🙂

    • Esti o draguta ca totdeauna Stefania, iti multumesc foarte mult pentru ca ai apreciat postrea mea si ca ti-a placut. O seara frumoasa si linistita 🙂

Lasă un răspuns

