O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Amor amoris

Atitudinea e ca o cutie de creioane colorate, o lume colorată. Atunci când culoarea ta este constant  gri, imaginea ta va fi mereu sumbră. De aceea încercaţi să adăugați culori luminoase, și imaginea  va începe să se lumineze.  (Allen Klein, citat modificat de mine)

Pânza de păianjen, capodopera sciitoarei  Cellei Serghi – Iubirea dintre scriitorul  Camil Petrescu şi Sella Serghi, autoarea unui roman valoros, autentic…
Cuvintele sunt fin ţesute, ca o pânză de păianjen. Iubiri  absolute pe care le  trăiesc marii scriitori în operele lor unde îşi exprima sensibilitatea şi puterea de a iubi.

“Nu, n-am nevoie de scuze. Mi-era dor de iubire… Un dor vechi şi cumplit.”
Tu şti cum suna plânsul,
Atunci când nu-l asculta decât lucrurile din casă,
Pereţii?
Când eşti aici cu mine nu mi-e teamă de nimic;
Nici chiar de moarte.
Când nu eşti, mi-e frică… mi-e frică că n-ai să mai vii!

Ce trist e să nu mai poţi vibra la sunetul unei voci pentru care ţi-ai fi dat viaţa! Dragostea moare şi ea. Încet, pe nesimţite, perfid. (.. dupa moartea lui C.Petrescu)  Cella Serghi

cella-serghi

Cum se gândeşte, cum se iubeşte, cum se suferă, nu se poate învăţa în orele de curs şi nici atesta prin certificat de absolvire. Cămil Petrescu

tumblr_m5g7tb6Jyi1qadocjo1_1280

Comments on: "Amor amoris" (6)

  1. This post removed me!
    Nice song and voice, Great!
    Thank for sharing, have a nice day❤

  2. imi place mult Camil Petrescu… de Cella Serghi… nu am citit nimic… inca…

  3. Ştefania said:

    Ai făcut o alegere excelentă, Ane. Cred că va trebui s-o recitesc cât mai curând pe Cella Serghi.
    Uite, Ane, îmi place această mărturisire a Cellei.
    “Dragostea mea nu-i nici rătăcire, nici zigzag de încântare supremă și disperări fără fund. Iubesc cum respir: egal, iremediabil și pentru totdeauna…”
    O seară minunată îţi doresc, Ane.🙂

Lasă un răspuns

