O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

pasaj din viata

Actriţa – Marlene Dietrich – Enigmatică, imposibilă, dar mereu fermecatoare.

739f13ead94fbeb2c8df45b8b7e9b26f

„Personalitatea ei pare a se opun tuturor regulilor umane si naturale in acelasi timp. Putea arata fabulos intr-o tinuta fermecatoare Travis Banton, dar si intr-o tinuta masculina riguroasa. Avand o atitudine de prima donna, era si foarte devotata muncii sale pe platou. Desi a fost casatorita cu Rudolf Sieber toata viata, aventurile sale cu ambele sexe sunt legendare. Mai mult decat o rasfatata a Hollywood-ului, Dietrich a petrecut cativa ani in timpul Celui De-al Doilea Razboi Mondial in mare pericol pe frontul din Africa si Europa in scopul de a distra trupele.”

O să iubesc muzica  “forever and ever”, fără EA, ar fi o lume de tăcere.

 

Comments on: "pasaj din viata" (4)

  1. Ştefania said:

    Eu nu ştiu mare lucru despre, Marlene Dietrich, cu ruşine o spun. Nu-mi amintesc să fi văzut vreun film cu ea, îmi pare rău. Iar din ceea ce am citit acum, cred că era o actriţă foarte talentată şi voi căuta filmele în care a jucat şi sper să le pot viziona în viitor.
    Ai o noapte liniştită, Ane şi vise dulci.🙂

  2. Așa mi-o amintesc (a trecut mult timp de când am văzut-o – în film) o prezență fermecătoare ce se remarca printr-un inedit stil și voce. Mi-a făcut plăcere să o revăd, să-mi amintesc de ea. O zi cât mai plăcută și plină de voie bună !

    • A jucat in „Visul unei nopţi de vară” de William Shakespeare, in cateva filme a regizorului Alfred Hitchcock, si nu numai. Din punct de vedere vestimentar a fost un model, afirma ca se imbraca pentru ea, nu pentru barbati , nu pentru public, posibil. Am citit ca in ultimii 15 ani nu a iesit din apartamentul din Paris, pentru a nu o putea fotografia nimeni, nu si-a ridicat Oscarul tot din acest motiv., Imaginea. Ce mult inseamna pentru oricare femeie…🙂 Ultimii ani i-a trait in mizerie si saracie, si nu e singura dintre actori; nu pot intelege..
      O dupa-amiaza frumoasa!

Lasă un răspuns

