O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

conversatia

… hrăneşte obsesia

Eu am să te iert, de fiecare dată când voi avea tentaţia să o fac, îmi voi aduce aminte cum era când mă certai tu, în loc să mă ierţi. Iar eu te pupăm pe pleoape. Să ştii, ca de fiecare dată când te vei trezi cu mine, sărutându-te pe pleoape, să te întrebi pentru ce aş fi vrut să te iert.

“An honorable human relationship – that is, one in which two people have the right to use the word “love”
– is a process, delicate, violent, often terrifying to both persons involved,
a process of refining the truths they can tell each other.
It is important to do this because it breaks down human self-delusion and isolation.
It is important to do this because in doing so we do justice to our own complexity.”

Pentru cine nu stie filmul,Original Sin 2001. S-ar putea sa va placa.

http://filmehd.net/original-sin-2001-filme-online.html

 

Comments on: "conversatia" (6)

  1. Buna dimineata, Ane !

    O saptamana asa cum ti-o doresti !
    Aliosa.

  2. Pfffff… nu stiu fulmul:)

Lasă un răspuns

