O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Sfârşit de vacanţă

Anul acesta am plecat la munte, departe de lumea dezlănţuită,  a fost aşa cum mi-am dorit. Acolo mi-am făcut un program pe care l-am respectat, l-am personalizat.. Uneori am făcut exces, din dorinţa de a-mi atinge scopul. Te poate costa scump, dar am învăţat dacă mai era nevoie, că în tot şi toate există o limită.

Raţiunea domneşte peste această omenire. EA, este substanta Universului.

Cateva imaginii:

DSC06736

DSC06624

Copy of DSC06879

DSC06688

DSC06780

DSC06760

DSC06662

DSC06759

DSC06605

DSC06693

Comments on: "Sfârşit de vacanţă" (4)

  1. Buna ziua, Ane !
    Splendide fotografii ! 🙂
    ” Super X 10 ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Sincere felicitari pentru reusita lor !! 🙂 🙂
    Pentru o clipa, inima mi-a stat in loc,
    iar mintea m-a dus in urma cu vreo opt luni
    caci locurile-mi pareau prea cunoscute
    de parca ieri le-as fi vazut ……………
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/11/17/
    Ai facut cea mai buna alegere mergand in VACANTA
    in Perla Prahovei ! 🙂
    Multumesc pentru imaginile postate caci ele, in afara de o rara frumusete,
    m-au dus cu gandul din nou acolo, unde as vrea sa locuiesc permanent ! 🙂

    Weekend placut ! 🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Buna ziua, Aliosa! Avem nevoie sa ne remediem plamanii, creierul şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Tara noastra este plină de locuri frumoase şi fermecătoare, muntele este remediu natural. Multumesc pentru frumoasa muzica 🙂 si impresii.
      Zile senine si fericite!

  2. Ce frumos…
    Unde este?

Lasă un răspuns

