O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Cuvinte

Rezultatele vacanţei mele la munte: oboseala acumulată acolo, din multiple motive, am reuşit să slăbesc 5kg., acumulasem în ultimele săptămâni peste greutatea mea normală, din cauza dulciurilor. În ultima zi de vacanţă acolo la munte, am avut tensiunea ridicată, eu care nu aveam probleme în acest sens.  Am venit acasă puţin speriată, m – am programat la cardiolog.  Azi am ajuns la consultaţie. 

In urma consultarii mele, rezultatele sunt foarte bune, tensiune bună, nu am nimic la inima, e curată!  :)  arterele  sunt  bune,garantat peste 80 de ani  :) dacă mă îmbolnavesc de inimă sub 80 de ani, îmi plăteşte spitalizarea!!! asa a spus medicul. „verba volant, scripta manent” .  Biologic,  varsta mea este cu 12- 14 ani mai tanara, si fizic!  L) Am să continui să mă hrănesc , FĂRĂ EXCESE!!! Uite asa mai stiu câte ceva despre mine, si varsta  psihologica este importanta!

În consecinţă, azi am avut o mare bucurie!

Steve Goad

 

Cuvinte…

…O săptămână fericita… curată sufleteşte…

Comments on: "Cuvinte" (2)

  1. I’m so very happy for you!!! Good health is the best wealth!

    • Thank you very much for these beautiful words – and I hope … As always, thank you for taking the time to read and share your thoughts. Have a nice day and health care🙂

Lasă un răspuns

