O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Concluzii

Pe acest blog postez tot ce mă inspiră, tot ce mă face să zâmbesc.

Pentru mine oamenii sunt precum o carte, îi încadrez în tipologii care îmi determina, calitatea! . Există cărţi care ne plac şi le recitim din când în când, există cărţi preferate.  Există cărţi pe care le citim deşi nu vrem, există cărţi cu imaginii şocante, pe care le-am citi odată şi ne-a fost de-ajuns.  Spre cărţi contemporane ne îndreptăm cu teamă, de ce? Teama de-a investi pasiune şi energie. Există cărţi pe care nu le-am terminat niciodată, poate nu ne-am întâlnit într-un context potrivit, etc.
PS. Postările mele sunt, fantezii! ŞI ce mai vreau, EU! Fanteziile, NU sunt parte din viata mea!!! Eu decid pe  blogul meu: ce? cum? de ce?

 

Comments on: "Concluzii" (11)

  1. razedelumina said:

    Un pup de la mine …ca sa iti treaca . Nici eu nu sunt scriitoare insa scriu ..si mai fac si cacofonii special , ma si repet special ..fac ce vreau …si iubesc cum stiu …
    Ma stii insa am ales sa nu ma stii ❤ 🙂

    • Bine ai venit, raza de lumina!🙂 Nu am idee cine este consolarea mea. Site-ul nu-mi spune nimic. Merci pentru surpriza!❤ .

  2. Si, ce mai vrei tu… dar de ce ai scris asta? Cine ti-a spus ca nu poti scrie ce doresti tu? Intotdeauna exista acea zona gri de interpretare a ceea ce scrii. Nu esti singura scriitoare de aici, care se confrunta ocazional cu pareri ce nu se cuvin. Era sa cad in capcana de a crede ca tu canti la pian🙂

Lasă un răspuns

