O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

buchete de ganduri

„Arta, s-a zis, este cel mai scurt drum de la un om la altul. Probabil, tot ea, este şi cel mai scurt drum de la om la el însuşi” – Octavian Paler.

Viaţa ne dă testul, apoi ne predă lecţia La final, suntem mulţumiţi?!  

Iubesc lucrurile simple, oricât de mult ar crede unii ca sunt altfel, provocările, lucrurile interzise., aşa ,de amorul artei. Fac erori pe care apoi, pot să le repar. Am o anumită conduita care are la baza, idea de” bine “şi aceea de “corectitudine”, si de frumos,  nu am ales întotdeauna ce-mi doream.. ca aşa e în lumea asta, faci ce crezi, nu ce vrei. Am autocontrolul creierul, îmi dictează de obicei decizii de care sunt mulţumită, rareori m-am lăsat purtată de val.. Cred în frumosul  din noi şi cred că fiecare dintre noi avem drumul nostru.. Anul acesta am plecat în vacanţă să-mi limpezesc gândurile.Am avut la mine supărările, si bucuriile mele. Am cunoscut persoane cu suflete identice prin esenţă, însă diferite prin convingeri, atitudini ori concepţie despre viaţă. Am un suflet “sălbatic”, dar înţelept, deşi în mintea mea se învârt sute de gânduri, situaţii imaginare, pentru a nu se pierde creativitatea, pentru a nu deveni viaţa gri, fără esenţă.. Cred că noi suntem nişte suflete rătăcite şi nehotărâte care aleargă prin lume pentru a găsi un  gram de fericie ori un final fericit. Numai că Universul ne dă înapoi ceea ce oferim. Fericire în doza limitată. Mă doare tot ce iubesc.

„Aleg cu trudă vorbe: când înalte 

Când mici, când mătăsoase; drept unelte,

Doar ritmul și cu rimă, şi nimic

Nu-mi place; a doua zi, ce-i gata stric.

Întocmai ca Manole, (….)

 

 

Comments on: "buchete de ganduri" (4)

  1. Într-adevar arta îi apropie pe oameni, așa cred că se întâmplă pe bloguri (așa ne-am întâlnit și noi). În ce privește faptul că îți place simplitatea, mi-a adus aminte de una din cugetările lui Brâncuși: „Simplitatea este o complexitate rezolvata.” O seară plăcută și un sfârșit de săptămână excelent !

    • M-a incantat citatul. Prin arta ne apropiem si ne facem daruri, din dorinta de a fi mai buni. O seara agreabila, un Weekend senin.

  2. Si pe mine ma doare tot ce iubesc .. si mai si demolez ca Manole ..
    Oare durerea iubirii apartine doar sufletelor sensibile ..? Orice suflet sensibil cuprinde in el si o doza unica de salbaticie ..pentru unii sau ..nu stiu .. Cert este ca fericirea se invata in fiecare zi . Un ceai de iasomie iti va da parfum vietii , iti va sterge lacrima si … poate nu-ti va mai curge nasul 🙂 Imbratisari cu >3

    • ..sunt iubiri plecate departe, sau aproape, cred ca sunt sensibila, prea… , poate e măreția morală, maturitate spirituala. Savurez ceaiul de iasomie 🙂 Iti multumesc pentru delicatetea si sensibilitatea cuvantului. Esti minunata ❤ .

Lasă un răspuns

