O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Moda – Fashion

Spring / Summer 2015 Collection, New York Fashion.

1

Ploaia picură sentimente… udă gânduri… cu adieri de zâmbete… Stropi singuri.. printre petale de flori.

   11

2

4

9

12

8

14

Comments on: "Moda – Fashion" (7)

  1. Mie imi plac si ROCHIILE dar si MANECHINELE !!! 🙂 🙂 🙂

  2. sigur imi place si… sigur imi doresc ceva simplu… fin…

  3. Cred, din câte am văzut, că această colecție, Spring / Summer 2015, că va avea un succes deosebit. Primul model este superb, deși de fapt toate îmi plac la fel de mult. O seară bună și cât mai plăcută !

Lasă un răspuns

