O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

prietenia virtuala

Am doi prieteni virtuali care locuiesc în comună cu mine, acolo …  El, cred, a plecat să studieze la Universitatea din Oxford…  🙂 . Ea, a rămas pe  aici, cu mine . Odată demult îmi amintesc de comentariile  făcute de prietena mea virtuală, ne amuzam;  am memorat detaliile, le-am luat în considerare.  Merci!    ( sub.acide ard.)

IMG_3718

 

 Cunoștințele nu ucid sentimentul de mirare și mister, deoarece va exista întotdeauna mister. Putem evolua cu răbdare, așteptare, indiferent de labilitatea… de a fi.. . Lumea este plină de lucruri magice. si mistere

 

Comments on: "prietenia virtuala" (2)

  1. Thank you for the beautiful music.

Lasă un răspuns

