O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Undeva…

Poate numai în existenta asta ai norocul de a fi, OM !

63Am încercat să trăiesc în bolul inocentei într-o baltă de lumină în globuri  de iubire, fericire coapta, plenitudine. Zgomotul urmelor mele se pierdeau în noapte, în visul transformat în firul de fum, un nor care privea mereu spre mine, si.. mi-am risipit surâsul prin toate ungherele cu neîncetata  lui ardere.  Atunci… şi .. acum culeg  gândurile  le pun în amintirea unui trecut netrecut.. Undeva… sunt aerul care vuieşte pentru a căpăta un adevăr. O taină adâncă, adâncă!… ceva nedefinit, neîmplinit. Cine este ???!!!. Strigătul şi Răspunsul

-Tu cine eşti? Răspunsul.. – Omul! Omul care am creat un joc de umbre, într-o baltă de lumină.

Comments on: "Undeva…" (2)

  1. Merci, Georgeta. Seara fericita!

  2. „O taină adâncă, adâncă!..” pe o muzică superbă, – foarte frumos. Numai bine și o noapte bună cu vise plăcute !

Lasă un răspuns

