O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Diamantul..

.. albastru…]

 

 

– Mi-am răstignit sufletul pe cer, ca apoi să-l adun din raze de soare… Sunt şi eu o licărire de-o clipă ori o umbră. M-am rătăcit în interiorul labirintului nostru galactic, printre ecouri de… stele căzătoare.. şi şoapte fără de sfârşit. Oare ce este dincolo de şuvoiul clipelor? Dincolo de lumină…, o altă viaţă care începe cu amintirea?.. nimeni nu poate da răspunsul! Pulberea vremii s-a rătăcit. Azi am vândut amintirile pe surâs si ceva timp…

Comments on: "Diamantul.." (4)

  1. De unde e textul ?

Lasă un răspuns

