O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Gânduri răvăşite

zax

 

Două drumuri mi se arătară în pădurea aurie
Şi tare regretam că-mi fusese dat tocmai mie
Să aleg. Călător fiind, am stat acolo îndelung
Şi am privit departe pe cel ce dădea într-un crâng
Iar copacii îmi părură dintr-o dată întinşi la pământ.

După ce am apucat-o pe celălalt drum
Crezând că poate am ales mai bine acum
Căci parcă avea mai multă iarbă”

Au curs, au secat şi din nou a picurat mii de tresării pe tâmple înnourate, tăcerile din noi…In vremea iubirilor din ploi, aveam mereu o alta diminea?a ,universul nemărginit 

 Noaptea să lumineze albastre cai.

 

Lasă un răspuns

