O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

pilda de viată

Indiferent cât de aberante sau irealizabile par visele, trebuie să realizezi irealizabilul pentru a îndeplini visul.

„Totul este posibil. Imposibilul cere doar mai mult timp.” Dan Brown.

“Unde te duci?”, au întrebat-o lăcustele pe omida? Omida a răspuns: “Am avut un vis azi-noapte; visam că priveam o vale, plină de flori colorate şi pomi verzi, de pe vârful muntelui înalt. Mi-a plăcut ce am văzut în vis şi mi-am propus să ajung acolo. “Trebuie să fii nebună! Cum vei putea ajunge tu, până acolo? Tu, o simplă omidă!Tocmai cand omida credea ca se sfarseste lumea, s-a transformat in fluture”. Deodată acea crustă tare a început să crape, s-au ivit aripile frumoase, ca un curcubeu; un fluture, care va zbura până la munte,va realiza visul; visul pentru care a trăit şi pentru care murit pentru ca apoi să învie iar la viată.

jardines gif murat

 Putem să ne propunem lucruri aparent irealizabile. Să zburăm aiurea. Transformând irealitatea în realitate prin transcendentă.

Comments on: "pilda de viată" (2)

  1. frumos …
    foarte frumos…
    dar tot cred ca sunt si imposibilitati pe lumea asta… in pofida a ce sustine Dan Brown…
    cu toate acestea… ador sa visez… chiar si cu ochii deschisi… apoi incerc din rasputeri sa-mi implinesc visul…

Lasă un răspuns

