O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Undeva..,

…spre limita disperării, eu am găsit totdeauna sentimentul de încredere în mine.

.. Aşa se întâmplă logic,
Plecăm şi sosim undeva..
Plecăm pentru o clipă, pentru un ceas, pentru o viaţă,
Poate nu trebuia să plecăm, dar problema nu-i asta,
Ci faptul că sosim undeva, totdeauna sosim undeva,
Poate nu sosim la timp, nu sosim unde trebuie,
Nu sosim unde-am vrut
Dar sosim undeva şi câtă vreme sosim undeva
Totul e logic
Chiar dacă logica şi fericirea sunt lucruri total diferite,
Totuşi am plecat şi am sosit undeva,
Am greşit drumul, dar am sosit undeva,
Dar când nu mai sosim nicăieri
Totul devine ilogic. Spre ce ne ducem
Dacă nu sosim nicăieri?       poezie de  OCTAVIAN PALER

incredere

Nu toate erorile sunt rele: dintr-o eroare ai putea fi fericita.  🙂

floare

Comments on: "Undeva..," (6)

  1. chiar nu am vrut sa fiu ironic…pur si simplu m am inspirat din adevarul pe care l ai scris in „Nu toate erorile sunt rele: dintr-o eroare ai putea fi fericita” si care mi a placut…sa ai o seara cu adevarat frumoasa………

  2. foarte frumos , iar pozele sunt pe masura… imi place mult OCT PALER este adanc si plin de mesaje care raman in tine..sa ai o zi plina de incredere si erori care sa -ti faca bine in viata…

    • nu fi ironic. Posibil ca dintr- eroare sa fie bine. O seara excelenta, dintr-o eroare.

  3. Vă mulțumesc foarte mult Ane,
    Pupici.

Lasă un răspuns

