O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

mit

„Iisus a tămăduit orbirea ochilor, dar n-a putut tămădui orbia răutăţii. Orbia răutăţii nu are leac, dar are pedeapsă.”
Aşa am văzut eu lumea atunci când am fost la mormântul lui Arsenie Boca, la Prislop:”În zilele noastre se văd mulţi călători la iad cu Scriptură în mână.” Dar si o afacere prospera. Să nu luaţi de acolo, nici o frunză! Se spune ca nu e bine.
Am fost şi la Sâmbăta de sus, acolo am avut privilegiul să vizitez muzeul cu picturi pe sticlă şi lemn, picturi foarte vechi, precum şi o pictură impresionantă care ocupa locul central al muzeului, „Adormirea Maicii Domnului,” pictată de Arsenie Boca. Este interzisă fotografierea în interiorul muzeului. Am am cumpărat o imagine cu pictura.

DSC07373

Lasă un răspuns

