O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

romantic

Există câteodată în viaţa nevoie imperioasă, de a fi sincer.

Cea mai frumoasa scrisoare de dragoste. 

 La mulţi ani, Prinţesă. Îmbătrânim şi ne obişnuim unul cu celălalt. Gândim la fel. Ne citim gândurile. Ştim ce vrea celălalt fără să ne mai punem întrebări. Uneori, ne enervam un pic unul pe celălalt. Poate că uneori ne garantăm că ne avem unul pe altul dincolo de orice. Dar, din când în când, precum astăzi, meditez la asta şi îmi dau seama cât de norocos sunt să-mi împart viaţa cu cea mai formidabilă femeie pe care am întâlnit-o vreodată. Mă fascinezi şi inspiri şi mă influenţezi în cel mai bun şi mai frumos mod cu putinţă. Tu eşti principalul motiv al existenţei mele. Te iubesc foarte mult.

La mulţi ani, Prinţesă!

printesa

la multi ani!

Comments on: "romantic" (8)

  1. How cute🙂

  2. La multi ani , Printesa … O seara frumoasa ane 🙂

  3. O prea frumoasă scrisoare de dragoste, într-adevăr. Foarte frumos articolul, Ane !
    Mulțumesc, un sfârșit de săptămână cât mai plăcut !

  4. Minunat!… Mulțumesc (pentru audiție ..și imaginile splendide..). 🙂

Lasă un răspuns

