O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Film

Filozoful Platon crede.. ca trecerea sufletului la ceruri are o stea pereche, la care se întoarce după moarte.

Va recomand un film care mi-a pălcut.

Secretul lui Adaline: O poveste romantica.

“Spune-mi ceva ce o să-mi rămână toată viaţa şi n-o să uit niciodată.” – Adaline

MV5BMTAzMTQzMTA2MjheQTJeQWpwZ15BbWU4MDk2MTg2MzUx._V1_SX214_AL_

http://www.cinemaxx.ro/the-age-of-adaline-2015_281a7b775.html

Comments on: "Film" (17)

  1. Săru-mâna și bine ne-am găsit! 🙂

  2. Ane,
    Multumesc mult!
    Pupici.

  3. se pare ca filmele romantice pe anul acesta n-au fost asa de multe iar Age of Adaline ar putea sa umple golul acesta 😀

    • Sunt tot mai putine filme romantice. Mi-au placut si :. Birdmanm, The Theory of Everything.

  4. Ane, mi-ai provocat o mica surpriza! Iti urmaresc blogul de cinci luni (imagynasium si joculdecuvinte au acelasi autor), dar niciodata nu am avut senzatia ca te-ar pasiona fotografia! Fireste ca esti bine venita si-n cealalta camera, a casutei mele virtuale. Sper sa-ti placa imaginile, cel putin cat poeziile si sa merite atentia ta.
    P.S. Raspuns anticipativ; nu mai am nici un alt blog, in afara celor doua! 😀

    • A fost o pura coincidenta. Eu ma bucur de tot ce incanta auzul si privirea. 🙂

      • ….sigur? 🙂 Tu ai comentat foarte frumos postarea mea „Mitul lui Arsenie Boca”
        Daca nu te superi prea tare as vrea sa aflu de la tine, ai vreo tangenta cu Arta,(pictura…).

  5. Și eu l-am văzut recent și mi-a plăcut mult. Blake Lively a reușit să facă un rol destul de puternic ca să-i pună în valoare calitățile, un rol interesant mi-a părut Harrison Ford, și de asemeni interesantă relația dintre Adaline si fiica ei. Binevenită recomandarea ta. O zi cât mai plăcută !

  6. Tacerea pasilor tarzii said:

    2035 !? ..hmmm , un zece pentru film si un zece numerologic .. Iubirea nu moare si nici varsta nu are . Si totusi … 🙂
    L-am vizionat cu multa placere

    • Asa este,iubirea poate strabate granitele timpului. Multumesc profesore pentru cele 10 bobitele de roua. 🙂

  7. indiferent said:

    O, da ! L-am vizionat de 2 ori pana acum … Asa mult imi place !

  8. am vazut ca il cam vizioneaza lumea. Acum, o data cu recomandarea ta, il voi vedea si eu. 🙂

Lasă un răspuns

