O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

gold_rhythms_hg

Bucuraţi-vă de sentimentul vieţii, fiţi pur şi simplu..

Apreciaţi valoarea timpului, nu-l risipiţi ca şi cum nu ar costa nimic.

Egidio Antonaccio ~  (33)

 

Adam Clague  (7)

Adam Clague  8

Egidio Antonaccio ~ (34)

Adam Clague  (16)

Egidio Antonaccio ~  (15)

Adam Clague

e1878104610560c4e6bcc1e5d76bf2b6

afedf4f7ee9d0295f1a75f6b8a51f7f2

Comments on: "magia naturii – arta florala" (9)

  1. Asta-i întrebarea pe care mi-o pun mereu: oare mă pricep să apreciez valoarea timpului? Mă tem că măsura mea nu-i potrivită, oricât aș căuta să o ajustez.

    • Timpul este o valoare de sentiment – pentru unii trece prea repede, pentru alţii prea încet🙂

  2. Cât de superbe sunt! ❤

  3. Am apreciat valoarea timpului aici vizual, muzical… Mulțumesc pentru aceste momente frumoase, Ane. Un weekend minunat !

Lasă un răspuns

