O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Fragilitatea mea

Fragilitatea mea

fb677d670413

Fragilitatea mea,
Furişându-se zi de zi în aşternuturile cerului
Şi ale gândurilor mele,
Îmbrăţişarea ta a înflorit în braţele mele
De atâta aşteptare, de dor
Am flori pe la încheieturile mâinilor
De nu mă uita, de să mă ai,
Iar tu înfloreşti la rândul tău
Prin ferestre, prin aer, prin viitor,

Fragilitatea mea,
Umbrele noastre se întâlnesc la miezul nopţii
Ca două necunoscute, ca doi necunoscuţi
Şi vorbesc despre noi
Despre sentimentele care se zbat
Pentru supravieţuire şi regăsire,
Apoi dansează atât de încet
Că li se aude pulsul bătând…

Marius Tuca

Comments on: "Fragilitatea mea" (2)

  1. Thank you for your comment. I wish you a excellent day!

  2. Lovely art work. The woman has a delicate and fragile look that suits the wording of the poem.🙂

Lasă un răspuns

