O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Vacantă

Peste câteva zile părăsesc asfaltul încins, de căldură arzătoare a soarelui,

..si sã trăesc ca pomii de pe vale, cu flori în locul … pădurea-n jurul meu o să s-
adune. „Însemnãri … tainele ascunse tuturor. Mã uitam la
crini, de lună … ploile capătă crengi si flori. …. cu părul tot numai zulufi de soare

7 08 2015 - 1

Să văd ce e prin vale, … Prin crinii câmpului, dar las … Și, cum sunt plina de-a
nopții ploi, Îi picură vestmântul, Și părul meu de rouă-i ud..

mark_spain_time_to_dream

Vă doresc o vară suportabila în continuare.

Johannes Brahms

p16

Comments on: "Vacantă" (22)

  1. A lovely colourful post, with gorgeous lilies and beautiful music. Thank you.🙂

  2. Și eu am fost plecată o perioadă… Acum când am ajuns la tine pe blog am avut o surpriză, un nou look al blogului, minunat. O vacanță frumoasă în continuare, Ane.

  3. […] mulțumesc mult dragă Ane, Mirabela, April și Alekoosie pentru nominalizarea la acest nostim Liebster Award – Discover […]

  4. Iti urez sa ai o vacanta reusita ane , sa te bucuri de frumusetea din tine si de placerea de a fi
    🙂

  5. 😊 Frumos !
    Pădure, crini..lumini și umbre, vacanță minune …😊

  6. Și pentru mine începe vacanța curând și sper să am „o vară suportabilă” având în vedere că plec de la o temperatură ridicată la una și mai ridicată.
    Vacanță plăcută!

Lasă un răspuns

