O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Universul

,,Oriunde se întâmplă să vă aflaţi, acolo trebuia să ajungeţi.” – Osho

Cel care merge singur este posibil să găsească locuri unde nimeni altcineva nu a fost vreodată, cu oameni necunoscuţi. Cei care merg mai mulţi pe acelaşi drum văd aceleaşi locuri şi aceiaşi oameni. Drumul trebuie să urce foarte sus pentru a-ţi da seama cât eşti de mic, indiferent cine ai fi tu, eşti doar un om. O respiratie.

Îmi amintesc de vremurile în care desenam zâmbete pe suflet, nu-mi amintesc gustul lor..  Era o stare de interferenţă.. Atunci, am evitat detaliile pentru că ele dezechilibrează. Însă, în timp am înţeles că oamenii îşi pot crea imagini false.  O fiinţă iluzorie. Totul în urma mea, s-a prăbuşit şi din acel trecut,  s-a renăscut un alt univers.. Universul meu.

Sper sa fim un vis frumos, al Universului.

nbvfQ567

painting

Comments on: "Universul" (1)

Lasă un răspuns

