O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

perfectul imperfect

Pericolele fericirii se nasc din jocuri riscante.

„Awww.”

11.11.2014

Aş fi vrut să te zăresc, printre frunze, că într-o oglindă senină cu umor şi vibraţii subtile. Şti, a venit toamna; au început să coboare în palme.., frunze înfometate, de pasiune şi afecţiune. Un joc de frunze.  Iar, un soare roşu a privit peste umărul meu distinct, cel mai ciudat moment din viaţa mea. Mi-a dăruit perfectul imperfect, unicitatea, mi-a dăruit visul, sufletul aşezat pe pământul rece, fără să-i cer nimic; Am daruit. De atunci am murit şi am renăscut de mai multe ori, dintr-o stea. Nu-mi mai amintesc tranzitul de la viaţa la moarte, dar am găsit întotdeauna drumul meu. Martor mi-e cerul.. Drumul meu este viaţa, care arde, arde şi explodează, ca păianjenii din stelele căzătoare, de pe cerul albastru si senin. Uneori cerul e „gol” şi prea înalt…. dar…

 ..am scris cu flori, pe o foaie albă, cu apă pură: Iubirea… este tot.. . 

17ead6da7af80b87a82f66262d279693

Comments on: "perfectul imperfect" (9)

  1. ce frumos ai surpins toamna… cat de fericita este fata cu frunzele…
    imperfectiunea perfectiunii… te joci cu vorbele intr-o mainera atat de atragatoare… sia sta pentru ca toul este iubire… sau… cum zici tu… iubirea este totul…

  2. A wonderful way to express your happiness! The autumn leaves are too wonderful to resist.The woman’s joy in her love is lovely to see.🙂

  3. Blissful post.Jalal

  4. Cât de frumos!🙂

Lasă un răspuns

