O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

dilemă

În viaţa mea evenimentele se succed cu repeziciune, decorurile nasc anotimpuri noi, iar eu mă schimb de la o zi la alta şi personajele se shimba mereu, uneori fără a mai avea timp de vreo replică. Rămân amintirile un loc de întâlnire, atunci când trecutul, nu este prezent. Totuşi eu rămân constantă în fiecare pagină a mea, admirând până la rătăcire lumea din universul meu care face parte din viată. Viaţa, ca o carte , învatam să înfruntăm rigiditatea diamantului şlefuit, precum şi diamnatului mat. De aceea e greu să descoperi valorile reale dincolo de ambalaj.. 

Misterul viietii este ascuns întotdeauna gata să iasă la suprafață, este ca luna, strălucește doar pentru că soarele este acolo.

22

Lasă un răspuns

