O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

„Inima mea este complet deschis spre artă. Astfel, îmi place crearea de picturi inspirate și frumoase, a sufletului meu. Fiecare dintre lucrările mele reflectă sentimentele mele, sensibilitate, pasiune, și muzica din sufletul meu. Adevărata artă este viața inspirată de umanitate. Cred că arta ne ajută să învingem agresiunea şi depresia.”

Leonid Afremov, Născut în 1955 în Republica Belarus, Leonid a absolvit Şcoala de Artă. A descoperit lumea lui Picasso, Dali, Chagall, artişti care l-au inspirat şi influenţat operele sale. Foloseşte în mare parte cuţitul de paletă pentru a ilustra peisaje din natură, din oraşe sau portrete într-o manieră viu colorată a muncii sale de-o viaţă. Pictorul a părăsit şi SUA şi momentan locuieşte în Playa Del Carmen, Mexic.

2

3

4

6

7

8

1

0

10

„Oricine iubeşte o floare e-aproape de-un sacru mister. Oricine se-opreşte-n cărare s-asculte un glas de izvoare e-aproape, aproape de cer.”

11

Comments on: "Toamna pictorului Leonid Afremov" (5)

  1. Exceptional portraits..Jalal

  2. Într-adevăr, când am văzut prima dată picturile lui d-lui Leonid Afremov acestea mi-au sugerat sensibilitate și multă pasiune în creațiile sale. Sunt minunate !
    Toate cele bune !

    • Ma fascineaza culorile vii,tari din picturile lui. Multumesc de vizita, Gergeta. Seara frumoasa!

      • Într-adevăr folosirea culorilor vii în felul său, original, îi fac ușor de recunoscut creațiile care sunt atât de frumoase și care i-au adus succes.
        O după amiază frumoasă !

Lasă un răspuns

