O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

reverie de toamna

… În pat ţi-am presărat garoafe
Şi maci –
Tot flori însângerate –
Şi cu parfum de brad pătat-am dantela pernelor curate,
Iar în covorul din perete ca şi-ntr-o glastră am înfipt
Trei ramuri verzi de lămâiţă
Şi-un ram uscat de-Eucalipt  I. Minulescu

toamna

 

Dacă ar trebui să-mi rezum în puţine cuvinte experienţa mea, aş spune că jocul m-a dus mereu tot mai departe, tot mai adânc în real. Şi filozofia mea s-ar reduce la o singură dogmă: Joacă-te! – Mircea Eliade

h£Llo - 1

Natura ne vorbeste prin semne, ne atentioneaza prin gesturi, ilustratie, un limbaj aparte, este datoria noastra sa intelegem acest limbaj.

4



Comments on: "reverie de toamna" (4)

  1. Beautiful photos and lovely, autumnal music. I really love that room.

Lasă un răspuns

