O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

oamenii se nasc din iubire

Adevarata misiune a iubirii este de a face nemuritoare fiinta iubita, de a o sustrage realmente mortii si degradarii, de a o regenera definitiv in frumusete. (Vladimir Soloviov, in “Drama vietii lui Platon”)

Suferinta si iubirea vin pe aripile gratiei si inspira scrisori divine.

feminin artReveriile mele sunt umbre tăcute, rătăcite, se lovesc între ele, un teritoriu imens între două lumi, una a incertitudinii cealaltă cuprinsă de aroganţă, o singură trăire şi multe interpretări.. Ploaia de cuvinte îmi ucid gândurile ascunse în oglindă lacrimilor; iluziile. În fiecare zi primesc o sentinţă, cu să fără prezenţa mea. E o luptă surdă și inutilă; jocul seducției. Suntem tributari bucuriei și necazului, norocului și hazardului, fericirii. Fericire pe care de multe ori nu o putem identifica, ea vine la pachet cu regretul… Puterea absolută e în noi, ne putem reinventa mereu pentru regenerarea vieţii; sădim „un suflet” ori un pom, o picătură din paradisul .. „fructului oprit”.

NATURA

„Edenul meu de mugure si soare/ de lună si izvoare jinduit/ si undă dulce lung-legănătoare/ si proaspăt duh, mereu neprihănit/ tu limpede de ochi bîntuitoare/ durere-a lui Orfeu neistovit/ pe fruntea-i mîndră aură-sudoare/ Euridice, fructul meu oprit/ nu poate Hades cerul să-mi doboare/ din lacrimă drag – drag chipul tău ivit –/ si te adun – odor între odoare!/ din mitul vechi în proaspătul meu mit:/ urmează-mă! – durerea mea asteptată/ frumoasă, dîrză, înteleaptă…”.  – „Iubito, să pătrundem în vasta catedrală/ ca sub înaltul toamnei blînd-luminat de zei/ să-ngenunchem la tronul iubirii cu sfială/ si să uităm de oameni: de buni si de misei./ Altarul vechi, de piatră, cu lacrimi nu se spală/ ci se-aureolează cu sfintele idei/ ce ne pătrund în carne, c-o dulce-ncet sfîrseală/ prin portile de suflet cu aurite chei./ Ci, spaimele din sînge si tainele din duh/ vor îndrăzni sub frunte purificînd chemarea:/ fii cerul meu, frumoasă, iar eu al tău văzduh/ spre-a stăpîni tăria si muntele si marea!/ O, să uităm de patimi si să uităm de fală:/ iubito, să pătrundem în goala catedrală…”

lsss

 

Iubirea poate fi sufletească, trupească ori raţională. Drum bun prin viaţă şi alegere corectă.

 

Comments on: "oamenii se nasc din iubire" (4)

  1. ” Oamenii se nasc din iubire ”🙂
    si mor de inima rea ! 😦

    O zi faina !🙂
    Aliosa.

    • Pentru tipa din videoclip nu se moare de inima rea, parerea mea🙂 O zi minunata!

      • Cum sa nu se poate deceda de inima rea si pt fata din clip, care se vede ca activeaza ca model profesionist ? Nu vezi cum se chinuie fotograful, s-a culcat si cu spatele pe asfaltul ala de ciment rece, nu si-a pus nici macar un covoras, e gata gata sa il traga curentul, maine poimine face apa la plamani, dupa aia insufienta cardiaca si infarctul, si uite asa more si ala de inima. Si asta e doar un singur fotograf, dar cati o mai fi chinuit acea fata asa de-a lungul vremiii si cati va mai chinui…si nu numai foografi, dar si oameni sa o machieze, sau care or sta asa dardaind zgribuliti in apa rece pana la piept aranjandu-i vreo fundita in par, in caz ca are vreun photoshoot la Oceanul Arctic, etc. Zau, nu zic ca si viata de model nu e grea, dar si toti oamenii care lucreaza in acea industrie si isi castiga o paine pt ei si pt familiile lor, si ei trebuie luati in seama, conditiile de lucru trebuie imbunatatite pt toti proletarii mai intai si mai intai, proletarul sa nu moara prematur cardiac, dupa parerea mea, indiferent de meserie, sex, etc, eu asa tind sa zic. (Ma rog, mama mea e comunista, de aia zic si eu asa la fel ca ea).

Lasă un răspuns

